تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟
سرخط خبرها

بازی اسکواد انفجار (Bombsquad) بهترین بازی در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۴۰۹۳۹
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
بازی اسکواد انفجار (Bombsquad) بهترین بازی در سال ۲۰۲۲
سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جز سال‌های عجیب برای انسان‌های سراسر جهان بود. زیرا شیوع ویروس کرونا توانست تمام جنبه‌های زندگی مردم را تحت تأثیر خود قرار دهد و افراد زیادی مدت زیادی در خانه‌های خود قرنطینه بودند؛ بنابراین این امر موجب شد تا افراد در خانه برای سرگرم کردن خود به سراغ بازی‌های ویدیویی و موبایلی مختلف بروند.

گزارش آگهی

همان طور که می‌دانید بازی‌های زیادی در سبک‌ها و ژانر‌های متفاوتی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. یکی از این بازی‌ها که آن را به عنوان یک بازی محبوب می‌شناسند، بازی اسکواد است. BombSquad موبایلی که یک بازی اکشن بوده مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت. با وجود این که خانه اول و اصلی این بازی مکینتاش است، اما در سال‌های اخیر در اختیار کاربران اندرویدی نیز قرار گرفته تا آن‌ها بتوانند از این بازی لذت ببرند. این بازی در دسته مینی بازی‌ها قرار داشته و می‌تواند برای مدت طولانی شما را سرگرم نماید. ما در این مطالب شما را با این بازی جذاب آشنا می‌کنیم.

بازی اسکواد انفجار (Bombsquad) بهترین بازی در سال ۲۰۲۰

معرفی بازی انفجار BombSquad

بازی انفجار  بمب اسکواد همان گونه که از نامش مشخص است یک بازی پرتاب بمب بوده و در سبک اکسن و کژوال در اختیار کاربران قرار گرفته است. بازی اسکواد در کمپانی و استودیوی بازی‌سازی Eric Froemling تولید شده است و از طریق گوگل پلی برای گیمر‌های سراسر دنیا قابل دانلود می‌باشد. بازی اسکواد تا کنون بیش از ده‌ها میلیون باز دانلود شده و در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این بازی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی اریک فراملینگ برای کامپیوتر‌ها منتشر شد. پس از این که این بازی با استقبال مواجه شد و بسیار محبوب شد طراحان بازی تصمیم گرفتند تا آن را برای سیستم عامل‌های اندروید نیز تولید نمایند. بدین ترتیب شما می‌توانید در سیستم عامل‌های اندروید نیز این بازی را نصب کرده و از آن لذت ببرید.

از جمله مواردی که موجب محبوبیت این بازی شده می‌توان به سبک آن و عدم محدودیت سنی و جنسیتی اشاره کرد. با این که این بازی مراحل و بخش‌های مختلف دارد، اما هدف کلی آن نابود کردن دشمنان می‌باشد.

فاکتور‌های ساختاری و ویژگی‌های بازی انفجار BombSquad

قطعاً تمام بازی‌هایی که در سبک‌های ویژه اکشن و کژوال طراحی شده‌اند دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند کاربران را جذب کنند. برای مقایسه یک بازی موبایلی با سایر بازی‌ها می‌توان آن را از جنبه‌های مختلفی بررسی کرد. بازی اسکواد نیز مانند سایر بازی‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی بوده که توانسته گیمر‌های بازی آنلاین را جذب کند. ما در این بخش بازی اسکواد را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم.

داستان بازی بمب انفجار اسکواد

همان طور که گفته شد بازی اسکواد یک بازی در سبک کژوال و اکشن است و به همین علت می‌توان گفت که داستان بازی از اهمیت چندانی برخوردار نیست. داستان بازی اسکواد بسیار ساده بوده و گیمر‌ها باید تنها به دنبال یک هدف باشند. در این بازی بازیکن باید بتواند با پرتاب بمب‌های مختلف و مشت زنی بازیکنان دیگر را از بین ببرد.

داستان این بازی روایت از چند مرحله مختلف داشته که هر یک از مراحل آن دارای جذابیت‌ها و چالش‌های خاص خود هستند. با این که نمی‌توان بخش داستان بازی اسکواد را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد؛ اما می‌توان گفت که این بازی یک داستان منظم و هدفمندی عالی دارد که در آن بازیکنان می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این بازی دارای تعداد زیادی مینی گیم بوده که هر یک از آن‌ها با منفجر کردن بمب همراه می‌باشند.

گرافیک بازی بمب اسکواد

کمپانی تولید‌کننده این بازی در سال ۲۰۱۱ در حالی نسخه کامپیوتری این بازی را منتشر کرد که ویژگی‌ها و قابلیت‌های مثبت زیادی داشت. این بازی در آن زمان با وجود نواقص معدودی که داشت باز هم توانست یک بازی موفق باشد و مورد استقبال قرار بگیرد. در نهایت نسخه موبایلی این بازی از نظر گرافیکی توانست از نسخه قبلی خود بهتر باشد.

گرافیک این بازی به صورت اچ دی بوده و تمام بخش‌های این بازی به بهترین و باکیفیت‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. به طوری که تمام جزئیات به خوبی به تصویر کشیده می‌شوند. بازی اسکواد ممکن است در نگاه اول یک بازی کاملاً ساده به نظر برسد، اما طراحان این بازی نهایت تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت آن انجام داده‌اند.

به طور کلی می‌توان گفت جلوه‌های بصری، طراحی محیط، کاراکتر‌ها و سایر موارد این بازی در بالاترین کیفیت طراحی شده‌اند و کیفیت بالای این بازی می‌تواند اوج هیجان را به گیمر‌ها انتقال دهد. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های بخش گرافیک بازی اسکواد این است که امکان شخصی‌سازی تنظیمات وجود دارد. بر این اساس بازیکنان می‌توانند نمایش فریم‌ها را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند.

بازی اسکواد انفجار (Bombsquad) بهترین بازی در سال ۲۰۲۰

مراحل و بخش‌های متفاوت بازی اسکواد (انفجار)

برای این بازی بخش‌ها و مراحل متفاوتی در نظر گرفته شده که هر بخشی جذابیت خاصی دارد. بازیکنان در این بازی می‌توانند به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی به رقابت بپردازند. از مهم‌ترین مراحل بازی اسکواد می‌توان به Onslaught و Football اشاره کرد که در آن بازیکن باید دشمنان را شکست داده و پرچمی را به انتهای زمین حریف برساند.

باز‌ی اسکواد به گونه‌ای طراحی شده که بازیکنان بتوانند آن را خم در شبکه‌های جهانی و هم شبکه‌های محلی اجرا نمایند. در یکی از بخش‌های بازی به نام بخش CO-OP این امکان برای بازیکنان فراهم شده تا بتوانند به شکل تیم‌های ۴ نفره در برابر یک دشمن ۱۰۰ نفره قرار بگیرند. این بخش یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های بازی است.

جمع‌بندی

همان گونه که در ابتدای مقاله اشاره کردیم در زمان همه‌گیری کرونا بازی آنلاین و بازی‌های موبایلی با استقبال زیادی مواجه شده و بسیار محبوب واقع شدند. بازی اسکواد نیز از جمله بازیی‌هایی بود که در این زمان بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. این بازی به دلیل داشتن ویژگی‌های متعدد از جمله آپدیت‌های رایگان و مرتب، سازگاری با انواع گوشی، امکان ارتقای شخصیت‌ها، گیم پلی عالی و ... توانست بسیار محبوب شود.

این بازی رده سنی خاصی نداشته و افراد در هر سنی می‌توانند با آن سرگرم شوند. این یکی از مهم‌ترین مواردی بود که موجب شد تا اسکواد مورد توجه قرار بگیرد. ما در این مطالب سعی کردیم این بازی جذاب را به شما معرفی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->